¡Qué noche la de aquel día! Día de las bibliotecas

Spelling Change.com
Spelling Change.com
Spelling Change.com

... y sólo en ese momento mencionamos el viaje.
Un largo pasillo, las agujas del reloj que marcaban las 12, una marea de niños anhelantes de saber y de aventura , y un tren nocturno al que nunca habíamos subido con un destino desconocido.
Todo está en calma, excepto la biblioteca.
La locomotora echando humo, los viajeros instalados en sus vagones y, por delante, 8 horas llenas de ilusión, entusiasmo y nervios, muchos nervios.
Lo que sucedió no puedo describirlo, porque tendría que preguntarle a cada uno de los 22 pasajeros, pero aquí os dejo unas imágenes de aquel día inolvidable en que La noche fue un tren.

video

9 comentarios:

A Marela Tarabela dijo...

La verdad es que es una experiencia y una actividad preciosa. Nos anda también rondando la idea para hincarle el diente... Felicidades por haberla llevado a cabo y por la buena presentación.

José Manuel dijo...

O que facedes pola biblioteca e os rapaces do centro, en particular, e pola literatura en xeral, non ten, nin nome nin prezo nin nada... En serio, dubido moitísimo que haxa algunha outra biblioteca escolar como a do IES Río Cabe.

Que envexa, e que penita, e que nostalxia dá ver todo o que facedes desde fóra...

Os que estan a dia de hoxe nese centro son uns autenticos privilexiados.

Sodes as mellores!!

Un abrazo moi forte desde Ourense ;-)

Ronsel dijo...

Pódese pedir traslado para aí? Eu quero fuxir de aquíiiii!!!!!

Anónimo dijo...

por favor,la proxima vez nos acostamos un par de horas antes mensaje enviado a la encargada.Pero o restoestivo moi ben

Nelida dijo...

Las gracias os las tenemos que dar a vosotras por organizar estas actividades de convivencia en las que tanto disfrutamos!!!Se nota que lo haceis con mucho cariño e ilusión y eso es lo que hace especial la biblioteca del Río Cabe.Os sigo echando mucho de menos.Un besazo.

eva dijo...

Fue una noche inolvidable. Gracias a todos los que estuvisteis e hicisteis posible esta actividad.

LO MEJOR: dormir en un sitio tan peculiar, la biblioteca!
LO PEOR: la cama un poco dura y algún ronquido que otro, non é fácil!
Un biko para las organizadoras!

Laura dijo...

Acabo de velo todo e a todos: ex compañeiros, alumnos, pais... e aínda por riba , coa música de Patti Smith de fondo. Isto é máis do que pode soportar unha nostálxica coma min... A vosa creatividade, iniciativa e ilusión non teñen límite. Por certo, rapazas: mesmo recén levantadas seguides sendo todas encantadoras. Un bico moi forte!

Marina dijo...

Fantástica a actividade e fantásticas vos, tedes unha imaxinación que non parece ter fin. ¡Que envexa sana me dades!
Bicos dende Arzúa.
Ah !! e o do tren paréceme unha pasada, sígovos no blog, que tamén me encanta. Bueno resumindo que sodes a pera limonera.

Mario dijo...

Acabo de velo, tarabelas. Xa Carlos (o outro tarabelo) volo comentou. Con todo, estou moi cabreado: hai que avisarme deses "botellóns", ou hai que ser de Monforte para ir.
Bicos