12 carteis contra a Violencia de Xénero

"Somos el grito de las que no tienen voz", "Ni la tierra, ni las mujeres somos teritorio de conquista", "Me niego a actuar de la manera que los hombres quieren que actúe", "Cualquier momento del día o de la noche es bueno para decir basta y poner fin a una etapa de tu vida que hubieras querido no vivir", "Todas somos unas estrellas y merecemos brillar", "El amor no es la hostia", "Ninguna mujer debe olvidar nunca que ella no necesita a nadie que no la necesite a ella", ...
Estes e moitos outros son os lemas que aparecen nos 12 impactantes carteis cos que este ano, dende a Biblioteca, pretendemos sensibilizar sobre un tema tan importante como o da violencia de xénero.
Como dende Bibliocabe pensamos que este labor non se debe reducir a un día ou a un mes, por iso adicamos a este tema 12 carteis, un por cada mes. 
Os carteis foron realizados integramente por Alejandro García, alumno colaborador habitual do equipo da Biblioteca. Unha vez máis, querémosche dar as grazas, Alejandro, pola túa colaboración, o teu entusiasmo, e pola xenialidade coa que desenvolves calquer traballo.











Publicado por Flor R. Lemos e Xurxo R. Labrador


0 comentarios: