Cuéntame una ópera


Por tercer año y con la ayuda inestimable del Departamento de Música, hemos acercado la òpera al alumnado de 2º de la ESO. En esta ocasión con dos óperas muy diferentes: La òpera de los tres peniques de Kurt Weill y El elixir de amor de Gaetano Donizetti.
Ellas y ellos se han convertido en actores y narradores de ambas obras y durante unas horas han disfrutado de este género musical.

Letras Galegas.NET ou Son o que máis sabe...

Que mellor maneira que celebrar o Días das Letras galegas e o Día de Internet que conxugango as dúas cousas neste xogo feito na rede, con preguntas referidas aos escritores/-as aos que se lles adicou este día dende 1963 ata hoxe. Así que probade se sodes os que máis sabedes do Día das Letras Galegas.


Debuxo da portada: Iago Rubio Rego, 4º ESO

Sumergidos en la lectura del Plan Lector

Aquí os dejamos a nuestros particulares "Phelps" con sus libros leídos durante la 2ª evaluación. Su estilo es libre, individual. Entrenan 15 minutos de lunes a viernes, pero estos también los fines de semana y los momentos que les quedan libres. En los podios sus nombres, sus cursos y el número de lecturas. ¡Enhorabuena y seguid disfrutando del baño!

EXPOSICIÓN BANDA DESEÑADA

Durante os últimos quince días contamos na Biblioteca coa Exposición Itinerante "A Banda avanza", que mostrou en paneis o traballo de autores galegos de banda deseñada.

Foi a ocasión propicia, pois, para poñer en circulación (nas mesas de autopréstamo distribuidas en varios lugares do centro) cómics, novela gráfica e unha Guía de lectura para Bacharelato e Ciclos Formativos.

Ademais, algúns alumnos completaron na Biblioteca o texto do seu propio cómic enchendo plantillas que previamente elaboraramos.
Por outra banda, temos que agradecerlle ó alumnado de Plástica de 1ºB ESO (e a súa profesora Gloria) e ó de Tecnoloxía de 2º B ESO (con Roberto) que fixesen máscaras de persoaxes de cómic, que nos serviron para "ambientar" a Biblioteca.

"El olvido está lleno de memoria", M. Benedetti

Sabedoras de esta cadena de poemas del escritor Mario Benedetti que desde la Fundación Saramago se ha propuesto, ha sido tremendamente difícil decidir qué texto elegir para convertirnos también en ese eslabón que vaya agrandando este recorrer poético que circula por la Red.
Hemos optado por el libro titulado "El olvido está lleno de memoria" y extraemos dos poemas que gustosamente dos alumnas de 1º de BAC han recitado para que podáis escucharlos.
El primero de ellos representa al Benedetti más reivindicativo y el segundo, el segundo, ¡como no!, trata del libro.

Conservadores, en la voz de Emma


El autor no lo hizo para mí
, en la voz de Lucía

BUXAINA DE BRONCE, III PREMIO EDUBLOGS

Mañá de tolemia! Hoxe tivemos a noticia de que Bibliocabe recibirá unha buxaina de bronce no III Premio Edublogs.
Ademais, o blog de Lingua castelá de 1º Bac, Tictiza, obtivo o Premio de Fomento da lectura en Bacharelato.
Grazas ós de dentro da casa, ós de fóra e a aqueles que nos seguides, porque este premio tamén é para todos vós!